zaterdag 10 mei 2014

Luisterboek

De komende maanden gaat er behoorlijk wat veranderen in mijn tijdsbesteding want ik ga trainen voor de Mont Ventoux wandeling in september. Probleem is alleen dat ik ook gek op lezen ben.
En waar haal ik straks de tijd vandaan? Maar gelukkig zijn er luisterboeken. Dus waarom niet het ene aangename met het andere aangename combineren.




Dus eerst maar eens uitgezocht of er luisterboeken tussen zitten die ik leuk genoeg vind om te blijven luisteren én die door iemand worden voorgelezen met een prettige stem, want het oor wil ook wat. Dat bleek geen enkel probleem te zijn...
Op mijn lijstje staan inmiddels:  Maar buiten is het feest van Arthur Japin, Echt gebeurd onderweg en Hier komt de poëzie door Ramsey Nasr.

En dan de paden op en de iPhone oortjes in. Blij omdat ik lees! Heerlijk de boeken waar ik geen tijd voor had (of maakte) en ik loop ondertussen ook nog de nodige kilometers weg!
Ik wandel nu met veel plezier en wil het niet eens overslaan omdat ik dan mijn boek niet kan ‘lezen’. Luisterboeken zijn zo gek nog niet!
En lucky me…. want van 19 mei t/m 25 mei is het de Week van het Luisterboek,  De Zomer van het Luisterboek krijgt een vervolg en dan hebben we ook nog de LuisterBieb-app.
Ik kom nog kilometers te kort om te lezen.

Deze luisterboeken zijn ook als cd te lenen via de bibliotheek.

1 opmerking:

'Graag Gelezen', mijn boekenblog zei

Ik wens je veel wandel- en luisterplezier. Leuke combinatie zeg!!