vrijdag 21 februari 2014

De Passiedelers!

Tijdens ons jubileum vorig jaar deden we een oproep om mee te schrijven voor ons Bieblog. En dat is niet onopgemerkt gebleven! Binnenkort tref je hier de eerste bijdragen aan van enthousiaste bibliotheekbezoekers, lezers, kijkers en luisteraars... Daarmee beantwoordt ons blog nog meer aan de oorspronkelijke opzet: een podium voor het delen van passie!
Hieronder alvast een tipje van de sluier in de vorm van prikkelende citaten van de nieuwe bloggers..

"Boeken lezen; het is een uitvlucht en een toevluchtsoord tegelijk. Een wereld volkomen voor mij alleen. Engelstalig of Nederlandstalig? Als ik de woorden maar kan proeven. Waarom deze wereld met je delen via deze blog? Dat antwoord is simpel: omdat, wanneer het gaat om het delen van een passie, een klankbord heerlijk is. En já... dan is daar nog die eeuwige roem. Wie wil dat nu niet?!" Bennita Koop
"Ja, die bieb toch.Toen de boeken, ooit samengepakt in een grote bus die eenmaal per week kwam voorrijden op het dorpspleintje voor de kerk, stonden te wachten op uitleen… ja, toen is dat leesvirus begonnen.. En ik ben het nooit meer kwijt geraakt, gelukkig. Want dit is het enige virus waar ik nooit van genezen wil worden. Zullen er wel pakkende en goed lopende verhalen tevoorschijn komen? Ik denk het wel, want als ik enthousiast ben over wat ik gelezen of gezien heb, komen de woorden vanzelf!!" Tinie Knoef 
"Het WOW effect dat je kunt hebben bij precies de juist gekozen filmmuziek, die briljante zin, dat stoere levensverhaal, die verfrissende kijk op het leven en prachtige prentenboeken…… daar wil ik graag over schrijven en mijn enthousiasme delen. Alles om de horizon te verbreden, te genieten of soms juist even een pas op de plaats te maken." Daniëlle Monté
Dit is nog meer een greep uit de motivatie van een paar van deze enthousiastelingen. Binnenkort, zoals gezegd, de eerste bijdragen, vergezeld van een nadere kennismaking...
Vinden jullie het net zo leuk en spannend als wij? ;-)

1 opmerking:

Hanneke Schopman zei

Dag passiedelers,
Ik kijk er naar uit!
Hanneke