donderdag 9 december 2010

Christmas: Brian Setzer!

Persoonlijk heb ik niet zoveel met de feestdagen. De ene oude baas is (gelukkig) weer terug naar warmere oorden: nu nog even de tijd doorkomen tot na oud en nieuw. Grootste ergernis: de uitgekauwde kerstliedjes. Hoewel?

Een kerstavond met The Brain Setzer Orchestra lijkt me dan wel weer genieten. Onlangs weer een nieuw album uitgebracht (da's dan misschien weer wat teveel van het goede), en nog genoeg repertoire om uit te putten. Ook de 'traditionals' zijn wel te pruimen, ik merk zowaar dat ik dreig te gaan genieten.
Het moet niet gekker worden natuurlijk!


Ik ga maar gewoon een poging wagen: een 'Boogie Woogie Christmas'
dit jaar...: Setzer sleept me er doorheen.
Ook al in de stemming, onder meer door het winterweer van de afgelopen weken? Met welke muziek komt u de donkere dagen door?
Ik hoor het graag...
Nu nog even werken aan mijn jaarlijstje voor volgende week (zonder kerstplaten overigens).
Alvast 'happy x-mas'!



Follow me on Spotify
Reserveer in onze catalogus

Geen opmerkingen: