donderdag 5 augustus 2010

Shelby Lynne

Onlangs verscheen een mooie plaat van Shelby Lynne, die ik tot dan toe nog niet kende. Op Tears, Lies and Alibis staan mooie nummers, zelf gecomponeerd en geproduceerd, op een eigen label. Shelby Lynne doet kennelijk wat ze zelf wil. En da's maar goed ook. Wat een mooie stem is dit zeg. En wat een geflirt met stijlen. Heerlijk! Roots, soul, country, pop...
Reden om eens te kijken wat deze dame nog meer heeft uitgebracht. De echte verrassing bleek nog te moeten komen: op Just a Little Lovin' uit 2008 zijn covers te vinden van nummers van Dusty Springfield. Zonder twijfel is dit een album dat in elke platenkast thuis hoort. Dit is genieten, zwijmelen van het goeie soort, cd-speler op repeat: wat moet ik er nog meer van zeggen?
Kennelijk was het al meer mensen opgevallen dat dit echt iets bijzonders is van grote klasse. Ik sluit me dus aan.
Ik ben weg van Shelby Lynne...
Follow me on Spotify



Reserveer Just a Little Lovin' in onze catalogus
Reserveer Tears, Lies and Alibis in onze catalogus

Geen opmerkingen: