vrijdag 2 juli 2010

Stephen Simmons


Het herontdekken van muziek vind ik altijd een aangename bezigheid. Ik maakte natuurlijk al eerder melding van Spotify, waar ik bijzonder enthousiast over ben. Wat er vooral ook leuk aan is, is dat je bijzondere opnames van artiesten tegen kunt komen. Of releases die je net even hebt gemist om de een of andere vage reden.
Zo dwaalde ik onlangs door de muziek van Stephen Simmons, waarbij ik stuitte op een EP 'Live At Blue Highways'. Het zijn slechts 8 nummers, maar dit is wel echt genieten.
Deelt u mijn voorkeur voor treurbeuken een beetje? Zoek dan niet verder!
Wow..
Prachtige live-opnamen van zijn optreden tijdens het Blue Highways festival in Utrecht (helaas voorlopig ter ziele gegaan..): sober, uit het hart, door merg en been.
Ik kende een paar van zijn platen al: zijn debuut 'Last Call' staat al geruime tijd in mijn cd-kast. Persoonlijk vind ik het album 'Drink Ring Jesus' ook een prachtplaat.
Hoog tijd om te luisteren dus, volume hoog, in een beetje verduisterde kamer, glaasje wijn...
Nou ja, wat u wilt natuurlijk, maar daar word ik nou blij van!

Follow me on Spotify

Reserveer 'Last Call' in onze catalogus
Reserveer 'Drink Ring Jesus' in onze catalogus

Geen opmerkingen: